Ακολουθήστε μας

Νέα

Θέμα: Έτσι θα ξεκινήσουν προπονήσεις οι ομάδες U19!

Lamiara

Μετά από μήνες προσμονής, το αίτημα της Super League έγινε δεκτό και οι ομάδες U19 των 14 συλλόγων επιστρέφουν τη Δευτέρα (19/11) στις προπονήσεις.

Ο δρόμος βέβαια μέχρι την πλήρη επανέναρξη των δραστηριοτήτων σε όλα τα τμήματα υποδομής είναι ακόμα μακρύς, ωστόσο η αρχή έγινε.

ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ:

Από το πρώτο lockdown, την Άνοιξη του 2020, η Super League είχε καταθέσει πρόταση μαζί με τις επαγγελματικές ομάδες να επιστρέψουν στις προπονήσεις και οι ακαδημίες των συλλόγων, με δεδομένο ότι θα πληρούσαν τους ίδιους κανόνες ασφαλείας. Η ΓΓΑ ήταν θετική, όμως το θέμα “σκάλωσε” στην οικονομική αδυναμία ορισμένων συλλόγων να ανταπεξέλθουν στη διεξαγωγή μοριακών τεστ και εκατοντάδες άτομα (όλα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος, οι εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις συν όλα τα παιδιά και οι προπονητές των ακαδημιών). Μήνες μετά πάρθηκε η απόφαση να εκκινήσει τουλάχιστον η U19 ακολουθώντας κατά γράμμα το πρωτόκολλο ασφαλείας της πρώτης ομάδας εφόσον χρησιμοποιεί τις ίδιες εγκαταστάσεις.

ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ Η U19;

Για δύο πολύ βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι ότι πολλά μέλη της U19 έχουν ήδη επαγγελματικά συμβόλαια και κάποια άλλα “ανέβαιναν” συχνά για προπονήσεις με την πρώτη ομάδα. Ειδικά την περίοδο της διακοπής για τις εθνικές ομάδες, ήταν πολλοί οι νέοι που μετείχαν στις προπονήσεις των “μεγάλων”. Άρα μιλάμε ουσιαστικά για έναν πολύ περιορισμένο αριθμό ποδοσφαιριστών που θα προστεθεί στους ήδη υπάρχοντες. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την αξιολόγηση. Πρόκειται για παιδιά 18 και 19 ετών που ουσιαστικά στερούνται την αγωνιστική δράση εδώ και ένα χρόνο. Είναι επικτακτική ανάγκη να διαπιστωθεί σε τι κατάσταση βρίσκονται τόσο για τους συλλόγους τους, όσο και για τις προσεχείς κλήσεις της εθνικής ομάδας U19. Έστω παρακολουθώντας κάποιες προπονήσεις, οι εκλέκτορες μπορούν να σχηματίσουν εικόνα.

ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ;

Αυτό είναι κάτι που ούτε γνωρίζει κανείς ούτε μπορεί να προδικάσει. Αυτό που έλεγαν στη διοργανώτρια αρχή είναι “είμαστε ευχαριστημένοι και μόνο που έγινε μια αρχή” χωρίς να προβληματίζονται για το εγγύς μέλλον. Αυτό που προέχει είναι να επιστρέψουν τα παιδιά στο γήπεδο, οργανωμένα και συντεταγμένα. Όλα τα άλλα έπονται. Όσον αφορά την αγωνιστική δράση, οι παράγοντες που λειτουργούν άκρως ανασταλτικά δεν έχουν να κάνουν με την πανδημία (αφού και στα παιχνίδια θα εφαρμόζονταν τα πρωτόκολλα των “μεγάλων”). Όμως αφενός ο χρόνος πιέζει αφόρητα, αφετέρου στις ομάδες μετέχουν και παιδιά (γεννηθέντες 2003) που μέσα στον Ιούνιο δίνουν Πανελλήνιες Εξετάσεις. Το πρώτο δεδομένο είναι ότι οι παίκτες χρειάζονται τουλάχιστον τρεις εβδομάδες προετοιμασίας για να βρεθούν σε επίπεδο αγωνιστικής ετοιμότητας. Άρα “φτάσαμε” ήδη στις 10 Μαϊου. Αρα απομένουν 50 ημέρες μέχρι το τέλος Ιουνίου που είναι το τελικό όριο οποιασδήποτε παράτασης. Το περασμένο Φθινόπωρο πρόλαβαν να διεξαχθούν 6-7 (ανάλογα με τις αναβολές) αγωνιστικές. Συνεπώς μια σκέψη που έχει πέσει στο “τραπέζι” είναι να ολοκληρωθεί τουλάχιστον ο πρώτος γύρος, να έχουν παίξει όλοι μεταξύ τους από μία φορά και να ανακηρυχθεί ο πρωταθλητής. Το τελευταίο έχει σημασία ως προς την ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο προσεχές Youth League. Ο Ολυμπιακός έχει ούτως ή άλλως εξασφαλίσει τη συμμετοχή του ως θριαμβευτής στη Super League ανδρών, αν όμως προκύψει διαφορετικός από το πρωτάθλημα U19, τότε θα έχει και αυτός δικαίωμα συμμετοχής.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΜΗΜΑΤΑ;

Δυστυχώς όλες οι υπόλοιπες ηλικιακές κατηγορίες εξακολουθούν να βρισκονται “στον αέρα”, μολονότι η Ελλάδα είναι μία από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που διατηρούν το “λουκέτο” στο αναπτυξιακό ποδόσφαιρο. Η περίπτωση των τμημάτων U17 συγκεντρώνει κάποιες πιθανότητες επανεκκίνησης, επειδή συμμετέχουν παιδιά της Α΄ και της Β΄ Λυκείου (γεννηθέντες 2004, 2005) που πηγαίνουν καθημερινά σχολείο και ελέγχονται από τα self test. Πολλοί άνθρωπο του ποδοσφαίρου, μάλιστα, αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν οι θεσμικοί φορείς να θεωρούν επαρκή τα self test για τη παρουσία σε κλειστές σχολικές αίθουσες, αλλά… ανεπαρκή για άλλες δραστηριότητες σε τεράστιους ανοιχτούς χώρους!

Όμως για τις μικρότερες ηλικίεςερασιτεχνικών και επαγγελματικών σωματείων, δεν φαίνεται φως στο τούνελ, τουλάχιστον μέχρι τον Μάιο και φυσικά ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα. Η τελευταία τοποθέτηση του υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, ανέφερε ότι οι Ακαδημίες θα ανοίξουν μαζί με τα σχολεία και κάτι τέτοιο μοιάζει ως το πιο λογικό και πιθανό σενάριο.

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Περισσότερα

Ράδιο Λαμία

Τρίο Μπελκάντο (16/4): Θ. Καραΐσκος, Λ. Αθανασούλας και Β. Γούσιας σχολιάζουν την επιστροφή του WRC στην Λαμία (vids)

Lamiara

Η είδηση της επιστροφής του WRC στην Λαμία μονοπωλεί εύλογα το ενδιαφέρον των φίλων του μηχανοκίνητου και όχι μόνο αθλητισμού σκορπίζοντας χαμόγελα και αυξάνοντας την προσμονή για το τριήμερο του Σεπτεμβρίου. Για το λόγο αυτό το “Τρίο Μπελκάντο” της Παρασκευής φιλοξένησε τρεις άκρως ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις σε μία προσπάθεια να καλυφθεί από όλες τις πλευρές η επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις!

 

Θ. Καραΐσκος: “Στόχος η άρτια διοργάνωση που θα διατηρήσει το WRC στη χώρα μας και την Λαμία!”


 

Για την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις και του WRC στην Λαμία μίλησε στην εκπομπή “Τρίο Μπελκάντο” του Ράδιο Λαμία ο Δήμαρχος Λαμιέων κος Θύμιος Καραΐσκος.

Ο Δήμαρχος Λαμιέων Θύμιος Καραϊσκος μιλώντας στο “Tρίο Μπελκάντο” στάθηκε στα αντανακλαστικά που έδειξε τόσο ο Δήμος όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος καταθέτοντας έναν πλήρη φάκελο προκειμένου να διεκδικήσει τον αγώνα, ανέλυσε τα προτερήματα της Λαμίας ως έδρα ενώ μίλησε και για το πως υποδέχονται όλοι οι πολίτες της Περιφέρειας αλλά και οι αρμόδιοι φορείς πλέον την επόμενη ημέρα η οποία απαιτεί μεγάλη προσήλωση στο πλάνο ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες εκείνες που θα αποφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα και θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο για την οριστική επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις με έδρα τη Λαμία στο καλεντάρι του WRC.

Λάμπρος Αθανασούλας: “Αποδεδειγμένα τα βουνά της Ρούμελης έχουν προσφέρει έντονες συγκινήσεις”


Το σημερινό “Τρίο Μπελκάντο” είχε πολύ WRC σε μία προσπάθεια να καλύψει πολύπλευρα το γεγονός της επιστροφής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της χώρας μας. Και δεν θα μπορούσαμε μιλώντας για ράλι να μην συνομιλήσουμε με έναν οδηγό αγώνων για να μας μεταφέρει την πλευρά των απόλυτων πρωταγωνιστών.
Το ρόλο του συνομιλητή ανέλαβε ο Λάμπρος Αθανασούλας, οδηγός αγώνων ο οποίος είχε τρέξει στο τελευταίο Ράλι Ακρόπολις στο WRC το 2011 κατακτώντας την 19η θέση.
Μας μίλησε για την επιλογή της Λαμίας ως έδρα, τα υπέρ και τα κατά, αποκάλυψε τις προτιμήσεις του σχετικά με τις ειδικές διαδρομές αλλά και το ποσό που χρειάζεται για να συμμετάσχει κάποιος οδηγός στο WRC.
Στον επίλογο της κουβέντας μας στάθηκε στο γεγονός πως παρά τις όποιες διαφορές ανάμεσα στις δύο περιφέρειες που διεκδίκησαν την έδρα αυτό που αξίζει είναι ότι το  WRC επέστρεψε στη χώρα μας και θα πρέπει το οργανωτικό κομμάτι όχι μόνο στο αγωνιστικό αλλά και σε όλους τομείς , να είναι τέτοιο που να διατηρήσει την Ελλάδα στο καλεντάρι του κορυφαίου θεσμού.
Η τοποθέτηση του Λάμπρου Αθανασούλα στο 26:18

Bασίλης Γούσιας: “Στη Λαμία θα φιλοξενήσετε κορυφαίους οδηγούς”


Μιλώντας για μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν θα μπορούσαμε να μην συνομιλήσουμε με τον άνθρωπο ο οποίος λίγους μήνες πριν και πάλι από τον αέρα του Ράδιο Λαμία και την ίδια εκπομπή, είχε ρίξει την πρώτη….βόμβα σχετικά με την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στο WRC, τον μετρ του είδους Βασίλη Γούσια.
Ο Βασίλης Γούσιας, έχοντας ασχοληθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια με το ρεπορτάζ των μηχανοκίνητων αθλημάτων, με συνεντεύξεις από τους κορυφαίους οδηγούς της F1 και όχι μόνο, μίλησε στο “Τρίο Μπελκάντο” για την σπουδαιότητα της επιστροφής του WRC στην….”οδηγομάνα” ‘οπως χαρακτήρισε “ΦινΛαμία”.
“Στη Λαμία θα φιλοξενήσετε ανθρώπους οι οποίοι όχι μόνο δεν καταρρέουν υπό πίεση αλλά αυξάνουν την απόδοσή τους. Αν το καταλάβετε αυτό θα συνειδητοποιήσετε το μεγαλείο του Ράλι Ακρόπολις” τόνισε μεταξύ άλλων. 
“Είναι πολύ πιο σκληρός αγώνας, από αυτούς που έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια οι οδηγοί. Όποιος καταφέρει και μείνει μέσα, θα είναι και ο νικητής. Ακριβώς επειδή λείπει το Ακρόπολις τόσα χρόνια γιατί από τους σημερινούς οδηγούς δεν έχει τρέξει κανένας. 7-8 οδηγοί θα προσπαθήσουν να χτυπήσουν τη νίκη. Θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον” σχολίασε στον επίλογο της κουβέντας μας.
Ακούστε το κομμάτι της συνέντευξης με τον Βασίλη Γούσια στο 72:50
Περισσότερα

Δημοφιλή

>