Ακολουθήστε μας

Γ' Εθνική

Vid | Λ. Παπανικολάου: “Ξεκάθαρη αλλοίωση αποτελέσματος”

Ο Λάκης Παπανικολάου μετά το τέλος της αναμέτρησης του ΠΑΣ Λαμία με την Ανθούπολη στάθηκε μιλώντας στη κάμερα του Lamiara.gr στις διαιτητικές αποφάσεις του Πέτσα και των βοηθών του οι οποίες καθόρισαν όπως ανέφερε το τελικό αποτέλεσμα.

Ο Παπανικολάου υπογράμμισε ότι, παρά την καλή εμφάνιση της ομάδας του, το παιχνίδι επηρεάστηκε από συνεχείς διακοπές, τις οποίες απέδωσε σε αποφάσεις της διαιτητικής ομάδας.

«Ήταν μια ήττα βάσει της αποδόσεως απρόσμενη», δήλωσε αρχικά, επισημαίνοντας παράλληλα πως ο αγωνιστικός χώρος δεν βοήθησε το παιχνίδι κατοχής που επιδιώκει η ομάδα: 

«Ήρθαμε να παίξουμε σε ένα γήπεδο το οποίο ήταν ακατάλληλο για παιχνίδι για ομάδα που θέλει να κάνει κατοχή μπάλας και να παίξει ποδόσφαιρο. Ευνοεί την ομάδα που θα απεκρούει μπάλα και θα παίζει με μεγάλες μπαλιές».

Ο τεχνικός της Λαμίας τόνισε ότι η ομάδα του δεν απειλήθηκε και δέχθηκε το μοναδικό γκολ από στατική φάση: «Δεν κινδυνεύσαμε καθόλου, έγινε μια φάση, ένα στατικό και δεχτήκαμε ένα γκολ».

Στη συνέχεια, στάθηκε έντονα στη διαιτησία:

«Θεωρώ ότι είναι καθαρά αλλοιωση αποτελέσματος. Δεν θέλω να μιλήσω ειδικότερα, τα έχουν και οι κάμερες, τα είδατε κι εσείς. Δεν μας άφησε να παίξουμε καθόλου. Ένα δεύτερο ημίχρονο που πέρασε ζήτημα να παίξαμε 2-3 λεπτά ποδόσφαιρο, συνέχεια διακοπές».

Ο Παπανικολάου επανέλαβε πως στόχος της ομάδας δεν είναι να ασχολείται με τη διαιτησία, όμως ζητά ίσους όρους: «Εμείς από την αρχή είπαμε ότι δεν θα ασχοληθούμε με τη διαιτησία, και πραγματικά δεν ασχολούμαστε, αλλά τουλάχιστον να μας αφήσουν να παίξουμε. Να μας αφήσουν να ευχαριστηθούμε αυτό που κάνουμε».

Κλείνοντας, αναγνώρισε πως κάποια στιγμή η ήττα θα ερχόταν, όμως θεωρεί ότι ο τρόπος ήταν άδικος:«Δεν λέει τίποτα ότι χάσαμε, αλλά δεν χρειαζόταν να γίνει αλλοιωση αποτελέσματος. Θεωρώ ότι πραγματικά έγινε αλλοίωση αποτελέσματος».

Δείτε το βίντεο:

 

Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα κυανόλευκα νέα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram για να μαθαίνετε σε χρόνο dt όλα τα νέα.

Γ' Εθνική

ΠΑΣ Λαμία: Οι ποδοσφαιριστές «φωνάζουν» για τα δεδουλευμένα και την επόμενη μέρα

Με κοινή ανακοίνωσή τους που μας απεστάλη, οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία τοποθετήθηκαν δημόσια για την κατάσταση που επικρατεί στον σύλλογο, εκφράζοντας την ανησυχία τους τόσο για τα δεδουλευμένα τους όσο και για το μέλλον της ομάδας.

Οι ποδοσφαιριστές τονίζουν πως από την πρώτη ημέρα της περσινής προσπάθειας στη Γ’ Εθνική στάθηκαν με επαγγελματισμό και αφοσίωση δίπλα στον σύλλογο, συμβάλλοντας σε μια επιτυχημένη αγωνιστική πορεία παρά τις δυσκολίες που υπήρξαν. Παράλληλα, επισημαίνουν ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει επίσημη ενημέρωση για την εξόφληση των οφειλών προς αυτούς, ενώ παραμένει άγνωστος και ο σχεδιασμός για την επόμενη ημέρα της ομάδας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση που μας στάλθηκε μέσω Viber:

«Ως ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία, αισθανόμαστε την ανάγκη να τοποθετηθούμε δημόσια σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στον σύλλογο.

Τον Αύγουστο της περασμένης χρονιάς κληθήκαμε να ξεκινήσουμε ένα νέο εγχείρημα στη Γ’ Εθνική, σε μια ιδιαίτερη και απαιτητική συνθήκη για τον σύλλογο. Όλοι μας ανταποκριθήκαμε σε αυτή την πρόκληση με επαγγελματισμό και αφοσίωση, στηρίζοντας από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια, παρά τις δυσκολίες που υπήρχαν, και καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε μια πορεία που αντανακλά τη δουλειά και την προσπάθεια όλων των εμπλεκομένων.

Ωστόσο, σήμερα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια κατάσταση αβεβαιότητας, καθώς:

Πρώτον, δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση σχετικά με την καταβολή των δεδουλευμένων μας, ούτε έχει δοθεί κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα, γεγονός που δημιουργεί εύλογη ανασφάλεια.

Δεύτερον, ενώ έχει περάσει σημαντικό χρονικό διάστημα από τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου, δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση για την επόμενη ημέρα της ομάδας, για το αν θα συνεχιστεί το εγχείρημα και ποιος θα είναι ο σχεδιασμός του συλλόγου.

Θεωρούμε ότι η έγκαιρη και υπεύθυνη επικοινωνία αποτελεί βασική προϋπόθεση σεβασμού προς τους ποδοσφαιριστές και όλους όσοι εργάστηκαν για την ομάδα.

Ζητούμε, λοιπόν, ξεκάθαρη και επίσημη ενημέρωση τόσο για τα οφειλόμενα όσο και για το μέλλον της ομάδας, ώστε να υπάρχει σαφής εικόνα για όλους τους εμπλεκόμενους.

Με εκτίμηση,

Οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία».

Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα κυανόλευκα νέα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram για να μαθαίνετε σε χρόνο dt όλα τα νέα.

Περισσότερα

STAY SOCIAL – STAY LAMIARA.GR

homadamou

Δημοφιλή