Ακολουθήστε μας

Άλλα Αθλήματα

Classic Rally Acropolis Legends: Έρχεται 2-3 Απριλίου με άρωμα Lamiara.gr και φόντο το βάθρο (pics)

Στις 2 & 3 Απριλίου θα διεξαχθεί το Classic Rally «Acropolis Legends», μία εκδήλωση που εδώ και χρόνια διοργανώνει ο ΣΙΣΑ για ιστορικά αυτοκίνητα και πολύ καλά προετοιμασμένα πληρώματα. Το πλήρωμα των Τσουχλαράκη – Ιωάννου μετά τη δεύτερη θέση στον 29ο γύρο της Αθήνας τον περασμένο Γενάρη και την 1η θέση στην κατηγορία τους στην ανάβαση Ασπροπύργου ετοιμάζονται να ανέβουν και πάλι στο βάθρο έχοντας φυσικά συνοδοιπόρο το lamiara.gr. 

Το Σάββατο 2 Απριλίου το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου σκέλους από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης με ελεύθερη διαδρομή προς τη Λειβαδιά. Το χορό των ειδικών διαδρομών θα ανοίξουν τα Τζιμέικα και θα ακολουθήσουν Μόδι, Καλλίδρομος, Μενδενίτσα, Ανάβρα & Λιανοκλάδι. Ανάβαση Μοσχοκαρυάς, Μακρυράχη & Λουτρά Σμοκόβου θα μας οδηγήσουν προς Καρδίτσα, Τρίκαλα & Καλαμπάκα. Οι απογευματινές ειδικές Μετέωρα, Βλαχάβα & Σκεπάρι θα ξυπνήσουν ένδοξες μνήμες και μετά από τα 420 χιλιόμετρα της πρώτης ημέρας θα ακολουθήσει διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Divani Meteora.

Την Κυριακή 3 Απριλίου θα γίνει η εκκίνηση της δεύτερης μέρας υπό την σκιά των Μετεώρων με κατεύθυνση προς Τρίκαλα, Πύργο Ιθώμης, Μητρόπολη, Ραχούλα, Νεράιδα, Κλειτσό, Πλάτανο, Φουρνά, Παλαιόκαστρο και Άγιο Γεώργιο για ανασυγκρότηση. Το τελευταίο σκέλος θα λύσει τις διαφορές των μονομάχων σε Μπράλο, Οινοχώρι, Χάνι Ζαγκανά, Σουβάλα και Δαδί. Με τη συμπλήρωση 760 χιλιομέτρων ο τερματισμός θα γίνει στην Αμφίκλεια και αμέσως μετά θα ακολουθήσει η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και η απονομή επάθλων.

ΣΙΣΑ

Δεκτά να συμμετάσχουν θα είναι διμελή πληρώματα με ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής έως 31/12/1992, τα οποία είναι εφοδιασμένα με πιστοποιητικά FIA ή FIVA καθώς και αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος potentially historic – youngtimer, κατασκευής 1/1/1993-31/12/2002. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο Κατηγορίες, Regularity και Touring Trophy με ελαφρώς λιγότερες ειδικές διαδρομές & χρονομετρήσεις. Η κατηγορία Regularity χωρίζεται σε 2 υποκατηγορίες, τους Πράσινους, όπου δικαίωμα δήλωσης έχουν μόνο τα αυτοκίνητα με αναλογία βάρους/ιπποδύναμης ίση ή μεγαλύτερη με «10» και τους Κόκκινους. Επίσης για την κατηγορία Touring Trophy υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής σε μία απο τις 2 ημέρες, δηλαδή είτε το Σάββατο, είτε την Κυριακή.

*Οι δύο οδηγοί, θέλουν να ευχαριστήσουν θερμά τους υποστηρικτές τους, χάρη στους οποίους θα μπορέσουν και σε αυτή τη διοργάνωση να τρέξουν και να διεκδικήσουν το υψηλότερη θέση του βάθρου!

ΣΙΣΑ

 

2η θέση στον 29ο Γύρο της Αθήνας με άρωμα…Λαμίας και lamiara.gr


Ο ΣΙΣΑ διοργάνωσε τον 29ο Γύρο Αττικής, το μακροβιότερο μονοήμερο ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, που διοργανώνεται για 29 συνεχόμενα έτη και εγκαινιάζει την αγωνιστική σαιζόν του συλλόγου.

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων με την υποστήριξη του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας και του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου διοργάνωσε το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου τον 29ο Γύρο Αττικής, το μακροβιότερο μονοήμερο ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, που διοργανώνεται για 29 συνεχόμενα έτη και παραδοσιακά εγκαινιάζει την αγωνιστική σαιζόν του συλλόγου μας.

Ο ΣΙΣΑ αφουγκράζεται τον παλμό του κόσμου και έτσι ο φετεινός Γύρος ανανεώθηκε ριζικά. 160 αγωνιστικά χιλιόμετρα με 7 ειδικές διαδρομές και 30 χρονομετρήσεις για την απαιτητική κατηγορία Regularity. Πάνω στην ίδια σχεδόν διαδρομή πάτησε η λίγο πιο χαλαρή αλλά πάντα δύσκολη κατηγορία Touring Trophy καθώς και η νεοσύστατη Touring Classique, που απευθύνεται σε πληρώματα που έρχονται για τη χαρά της συμμετοχής με παλαιότερα κλασικά αυτοκίνητα.

Η Touring Trophy είχε 5 ειδικές με 12 χρονομετρήσεις & η Classique 2 ειδικές με 5 χρονομετρήσεις. 83 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, καταρρίπτοντας κάθε ρεκόρ προηγούμενων Γύρων Αττικής. Το επίπεδο των συμμετεχόντων ήταν πολύ υψηλό σε όλες τις κατηγορίες και δεν άφηνε περιθώρια για χαρακτηρισμό φαβορί, ενω προμηνύονταν μάχες δεκάτου του δευτερολέπτου!

Οι Μουστάκας-Αξαρλής και Κατοχιανός-Χριστακέας πήραν από νωρίς το προβάδισμα, προμηνύοντας ότι η νίκη θα παιχτεί άνετα ανάμεσα σε αυτά τα δύο πληρώματα. Little did they know! Σαρανταπέντε λεπτά ανασυγκρότηση στους Αγ. Αποστόλους και επιστροφή μέσω της ανάποδης διαδρομής. Αγκώνα, ανάβαση Βαρνάβα και τέλος Γραμματικό, που έκρυβε παγίδες και οδήγησε κάποια πληρώματα σε σφάλματα και σε ανατροπές.

Μετά τις 18:30 άρχισε ο τερματισμός στη Ραφήνα και ολοκληρώθηκε στις 7:45μμ περίπου. Με σύμμαχο τον ήπιο καιρό ξεκίνησε στις 8:30μμ στο ανοιχτό αμφιθέατρο του πάρκου Καραμανλή η απονομή επάθλων, παρουσία του Δημάρχου Ραφήνας-Πικερμίου, κ. Ευ. Μπουρνού, της Διευθύνουσας Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας, κ. Δ. Γκικάκη, του προεδρεύοντα της Επιτροπής Βιώσιμου Περιβάλλοντος, κ. Δ. Καρασταμάτη, του χορηγού του 29ου Γύρου Αττικής, MobilEye, κ. Ν. Πανατζή και πολλών τοπικών παραγόντων.

Στα Youngtimer GT έλαμψαν οι Μελανίτης/Πιταράκης/Ford Escort RS2000, δεύτεροι οι Ιωάννου/ Τσουχλαράκης/Peugeot 106 Rallye και τρίτοι οι Μουρίκης/Μουρίκης/Subaru Imprezza.

Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν οι Λαγάκης/Τσαλίκης/Subaru Legacy, δεύτεροι οι Λαλούσης/Καστανιώτης/Toyota Starlet και τρίτοι οι Κυρανάς/Κώνστα/Citroen DS.

Στην κατηγορία Classique μεγάλος νικητής ήταν το κλασικό αυτοκίνητο και συγκεκριμένα στην πρώτη θέση τερμάτισαν οι Λυμπερόπουλος/Γιαννιώτη/Mercedes 250S, στην δεύτερη οι Παπάζογλου/Νικολοπούλου/Alfa Romeo Alfasud Ti και στην τρίτη οι Ραζής/Μπιρλιράκης/Authi Mini. Τα αναλυτικά αποτελέσματα όλων των κατηγοριών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.sisa.gr

Η Οργανωτική Επιτροπή του 29ου Γύρου Αττικής ευχαριστεί τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας, τον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου, τον Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού Αθλητισμού & Περιβάλλοντος και της Επιτροπής Βιώσιμου Περιβάλλοντος, την MobilEye, την Ελληνική Αστυνομία, την Anube Sport για την άμεση & live έκδοση των αποτελεσμάτων και φυσικά τους κριτές, χρονομέτρες και τα στελέχη της οργάνωσης.

 

Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα κυανόλευκα νέα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram για να μαθαίνετε σε χρόνο dt όλα τα νέα.

Σχόλια

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άλλα Αθλήματα

Classic Rally “Acropolis Legends” 2022: Ξανά στο βάθρο οι Ιωάννου – Τσουχλαράκης με άρωμα Λαμίας! | Pics

Το Classic Rally “Acropolis Legends” 2022 ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από 6 μήνες με μοναδικό σκοπό την αναβίωση ενός μεγάλου σε απόσταση αγώνα με προορισμό τα Μετέωρα. Οι μηχανές άρχισαν να ζεσταίνονται από την Πέμπτη με τον τεχνικό έλεγχο στο ΙΚΤΕΟ «Κόμβος» και την Περασκευή στα γραφεία του ΣΙΣΑ. Το πρωινό του Σαββάτου 2 Απριλίου στήθηκε με λιακάδα η αψίδα της εκκίνησης στο Zonar’s στους πρόποδες του ιερού βράχου της Ακρόπολης και τα ιστορικά αυτοκίνητα πιστά στο ετήσιο ραντεβού τους ξεκίνησαν για να «πολεμήσουν» για δύο ημέρες στα βουνά της Θεσσαλίας & της Στερεάς Ελλάδας.

Εκκίνηση στις 08:30 και ελεύθερη διαδρομή για Λειβαδιά για ένωση με τα πληρώματα της επαρχίας. Τα παιδιά της ΑΛΦΑΛ προετοίμασαν άριστα το Σταθμό Ελέγχου Χρόνου «Λειβαδιά» και την ειδική «Τζιμέικα» και παρενέβησαν έγκαιρα σβήνοντας την φωτιά στο Ford Escort των άτυχων Μητρόπουλου & Γεωργίου. Συνέχεια με την ειδική των 30 χιλιομέτρων που πέρναγε από Μόδι, Καλλίδρομο, Μενδενίτσα & Ανάβρα και μετά Θερμοπύλες & Σταθμός Ελέγχου Χρόνου στο Λιανοκλάδι.

13:30 και ανάβαση Μοσχοκαρυάς, ειδική Μακρυρράχης και Σμόκοβο. Εδώ τα σύννεφα άρχισαν να πυκνώνουν και οι βροχή δυσκόλεψε το έργο των πληρωμάτων. Ένα κλαταρισμένο ελαστικό έβγαλε εκτός διεκδίκησης της νίκης τους περυσινούς νικητές Βασιλόπουλο & Σταθάκο. Μετά από μία μακρυά αλλά γρήγορη liaison, άφιξη στα Μετέωρα, που ξύπνησαν μνήμες του παρελθόντος.

H βροχή και o ήλιος εναλλάσονταν στην διαδρομή Βλαχάβα, Σκεπάρι, Γάβρος, Μύκανη & Καστράκι. Aφιξη στην Καλαμπάκα και διανυκτέρευση. Οι “Huffy”-Σταυρόπουλος/Δεμερτζής/VW GOLF Gti είχαν πάρει κεφάλι και φαινόταν ότι θα μονομαχήσουν για το podium με τους Καλογερά/Μουστάκα/Peugeot 205 και τους Κονταράτο/Ιατρίδη/ VW Golf GTi MK2. Από πίσω όμως καραδοκούσαν πολλοί διώκτες με διαφορές ελαχίστων δευτερολέπτων.

09:00 Κυριακή 3/4 και επανεκκίνηση με ήλιο υπό την σκιά των Μετεώρων. Τρίκαλα και μετά με ελαφρά βροχή οι ειδικές «Πύργος Ιθώμης» & «Μητρόπολη» που δυσκόλεψαν κάποια πληρώματα και οδήγησαν πρωτοπόρους σε λάθη. Auto Start στον Κέδρο και κατεύθυνση προς το «ακροπολικό» Αηδονοχώρι και τον μυθικό Ταρζάν. Εδώ οι συνθήκες είχαν αγριέψει πολύ, τα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους και συνόδεψαν τα πληρώματα στην κατάβαση του σχεδόν μέχρι το Παλαιόκαστρο.

Μέχρι εδώ προηγούνταν οι Καλογεράς/Μουστάκας/Peugeot 205, δεύτεροι οι Τζιλάβης/Δημόπουλος/Peugeot 205 και τρίτοι οι Γεωργοσόπουλος/Κοντοπός/VW Golf GTi.

13:30 Σταθμός Ελέγχου Χρόνου με λιακάδα στον Άγιο Γεώργιο Τυμφρηστού και συνέχεια για Μπράλο, Οινοχώρι και το πάντα απαιτητικό Χάνι Ζαγκανά. Πολύδροσος και ειδικές «rollercoaster” Σουβάλα & Δαδί που έκριναν τον αγώνα στα τελευταία check point και έφεραν λίγο μετά τις 4:15 μμ τους μονομάχους στην φιλόξενη και ηλιόλουστη Αμφίκλεια. Λίγο μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου έγινε η απονομή των επάθλων παρουσία της δημάρχου Αμφίκλειας-Ελάτειας και μελών του δημοτικού συμβουλίου. Τα κορίτσια της ΕΚΟ ομόρφυναν την απονομή με την παρουσία τους.

Οι Γεωργοσόπουλος/Κοντοπός/VW Golf GTi απέφυγαν τα λάθη, ροκάνισαν την διαφορά και κατέκτησαν την πρώτη θέση. Δεύτεροι Γενικής Κατάταξης οι Τζιλάβης/Δημόπουλος/Peugeot 205 και τρίτοι οι Καλογεράς/Μουστάκας/Peugeot 205.

Στην κατηγορία GT – Youngtimer νίκησαν οι Μελανίτης/Πιταράκης/Ford Escort RS2000, με δεύτερους τους Ιωάννου/Τσουχλαράκη/Peugeot 106 Rallye και τρίτους τους Τσότρα/ ικολαίδη/Rover Mini Cooper.

Στην Touring Trophy νίκησαν οι Λαγάκης /Τσαλίκης/Subaru Legacy, με δεύτερους τους Τρίκαρδο/Γεωργικοπούλου/ Porsche 944 και τρίτους τους Κυρανά/Βαρβαρέσσο/Citroen DS.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα & οι νικητές των κατηγοριών είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα www.sisa.gr 

Ήταν ένα ράλλυ που πραγματικά πέρασε από τις τέσσερεις εποχές του Vivaldi, όπως είπε και μία φίλη αγωνιζόμενη. Ήλιος, συννεφιά, βροχή, χιόνι και στο τέλος πάλι ήλιος. Το Ράλλυ πέρασε ξανά μέσα από τα χωριά, ξεχασμένοι δρόμοι & βουνά γέμισαν με ιστορικά αυτοκίνητα, στα φαράγγια αντηλάλησαν πάλι οι εξατμίσεις και προπάντων ζωντάνεψαν μαγικές εικόνες του παρελθόντος στα Μετέωρα.

Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τον μεγάλο χορηγό ΕΚΟ, τον Δήμο Καλαμπάκας και τον Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας για τη φιλοξενία, το ΙΚΤΕΟ «ΚΟΜΒΟΣ», την Regularity Master & την Anube Sport για την καταγραφή και έκδοση αποτελεσμάτων, την Ελληνική Αστυνομία, την Αγωνιστική Λέσχη Φίλων Λειβαδιάς, τους 4T και όλους τους χορηγούς επικοινωνίας , τις λέσχες, τις ομάδες & όλους τους αγωνιζόμενους που συμμείχαν, καθώς και όλα τα στελέχη της οργάνωσης που μόχθησαν να ολοκληρωθεί με επιτυχία αυτός ο αγώνας.

Συγχαρητήρια Γιάννη και Νίκο. Για μια ακόμη φορά μας κάνατε υπερήφανους!

Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα κυανόλευκα νέα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram για να μαθαίνετε σε χρόνο dt όλα τα νέα.

Περισσότερα

Δημοφιλή