Ακολουθήστε μας
 

Άλλα Αθλήματα

Ράλλυ: 24 Ώρες Ελλάδα με άρωμα Λαμίας / Καλή επιτυχία Γιάννη και Νίκο! (pics)

Aύριο Σάββατο 16 Οκτωβρίου εκκινεί το μοναδικό στο είδος του Ράλλυ αντοχής για ιστορικά αυτοκίνητα, το 24ο «24 Ώρες Ελλάδα» με άρωμα….Lamiara!

Published

on

Αύριο Σάββατο 16 Οκτωβρίου εκκινεί το μοναδικό στο είδος του Ράλλυ αντοχής για ιστορικά αυτοκίνητα, το 24ο «24 Ώρες Ελλάδα» με άρωμα….Lamiara!

Έως ενενήντα ετοιμοπόλεμα πληρώματα με τα καλά προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα τους θα ξεκινήσουν στις 11:00 το πρωί από την Χαλκίδα με κατεύθυνση προς την κεντρική Ελλάδα. Ο πρώτος σταθμός ελέγχου θα είναι στα Λουτρά Υπάτης και το ημερήσιο σκέλος θα τελειώσει στην Καρδίτσα (Παυσίλυπο) όπου θα γίνει και η τρίωρη νυχτερινή ανασυγκρότηση του 23ου Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα».

Γύρω στις 12 το βράδυ οι οδηγοί θα ανάψουν τους προβολείς των αυτοκινήτων τους, οι συνοδηγοί θα βγάλουν τους φακούς & θα αρχίσει το νυχτερινό κομμάτι που έχει προσδώσει αυτόν το ιδιαίτερο χαρακτήρα σε αυτό το περιπετειώδες ράλλυ. Τα αποφασισμένα πληρώματα θα έρθουν αντιμέτωπα με τις νυχτερινές ειδικές διαδρομές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας και το πρωί αφού περάσουν από Μπράλο, Αμφίκλεια, Αράχωβα και Ριτσώνα θα τερματίσουν πίσω στην Χαλκίδα!

Το 24 Ώρες Ελλάδα απευθύνεται σε καλά προετοιμασμένους οδηγούς και συνοδηγούς ιστορικών αυτοκινήτων που θέλουν να ζήσουν μια 24ωρη περιπέτεια στις θρυλικές διαδρομές της χώρας μας. Δεκτά είναι όλα τα πιστοποιημένα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, καθώς & «youngtimer» 20-29 ετών. Δεν απαιτείται αγωνιστική άδεια, είναι απαραίτητο όμως να υπάρχουν δίπλωμα οδήγησης για τον οδηγό, ασφάλεια για το αυτοκίνητο καθώς και οδική βοήθεια. Η διάρκεια του αγώνα από την εκκίνηση έως τον τερματισμό είναι 24 ώρες και ενδιάμεσα θα υπάρχουν δύο ωριαίες στάσεις καθώς και μία 3ωρη ανασυγκρότηση για ξεκούραση και η ζητούμενη απόσταση κάλυψης ανέρχεται περίπου στα 900 χιλιόμετρα.

Στην κατηγορία Touring Trophy αγωνίζονται όσοι δεν θέλουν να υπερτιμήσουν τις δυνάμεις τους, αλλά θέλουν να ζήσουν την 24ωρη εμπειρία. Γι αυτήν την κατηγορία έχουν προβλεφθεί ελαφρώς λιγότερα χιλιόμετρα και χαμηλώτερες μέσες ωριαίες ταχύτητες. Ο αγώνας διεξάγεται βάσει των κανονισμών της FIVA σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους. Οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν σε πάνω από 20 επιλεγμένες ειδικές διαδρομές, με 100 περίπου χρονομετρήσεις. Για την εκτέλεση των ειδικών διαδρομών δεν απατούνται εξελιγμένα όργανα πλοήγησης και αρκούν ένα καλό οδόμετρο καθώς και ένα ή δύο χρονόμετρα. Όλα τα όργανα μέτρησης απόστασης, χρόνου ή πλοήγησης είναι ελεύθερα.

Το lamiara.gr έχει την χαρά και την τιμή να είναι εκ των βασικών χορηγών της προσπάθειας του Γιάννη Ιωάννου και του Νίκου Τσουχλαράκη, οι οποίοι βρίσκονται στη 2η θέση της κατηγορίας τους GT YOUNGTIMER και αν καταφέρουν να διατηρήσουν τα υψηλά στάνταρ απόδοσής τους, θα κλείσουν τη σεζόν με μία ακόμη κούπα σε αγώνα αλλά και στο γενικό σύνολο!

Το αυτοκίνητό τους ανανεωμένο και με έντονο άρωμα….Λαμιάρας, είναι έτοιμο να τους υπακούσει και να φέρει ακόμη μια διάκριση.

Νίκο, Γιάννη, η οικογένεια του lamiara.gr σας εύχεται καλή επιτυχία!

*Οι δύο οδηγοί, θέλουν να ευχαριστήσουν θερμά τους υποστηρικτές τους, χάρη στους οποίους θα μπορέσουν αύριο να τρέξουν σε έναν ακόμη αγώνα! (Θα τους βρείτε στις ακόλουθες φωτογραφίες!)

Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα κυανόλευκα νέα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram για να μαθαίνετε σε χρόνο dt όλα τα νέα.

Σχόλια

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άλλα Αθλήματα

Classic Rally “Acropolis Legends” 2022: Ξανά στο βάθρο οι Ιωάννου – Τσουχλαράκης με άρωμα Λαμίας! | Pics

Το Classic Rally “Acropolis Legends” 2022 ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από 6 μήνες με μοναδικό σκοπό την αναβίωση ενός μεγάλου σε απόσταση αγώνα με προορισμό τα Μετέωρα. Οι μηχανές άρχισαν να ζεσταίνονται από την Πέμπτη με τον τεχνικό έλεγχο στο ΙΚΤΕΟ «Κόμβος» και την Περασκευή στα γραφεία του ΣΙΣΑ. Το πρωινό του Σαββάτου 2 Απριλίου στήθηκε με λιακάδα η αψίδα της εκκίνησης στο Zonar’s στους πρόποδες του ιερού βράχου της Ακρόπολης και τα ιστορικά αυτοκίνητα πιστά στο ετήσιο ραντεβού τους ξεκίνησαν για να «πολεμήσουν» για δύο ημέρες στα βουνά της Θεσσαλίας & της Στερεάς Ελλάδας.

Εκκίνηση στις 08:30 και ελεύθερη διαδρομή για Λειβαδιά για ένωση με τα πληρώματα της επαρχίας. Τα παιδιά της ΑΛΦΑΛ προετοίμασαν άριστα το Σταθμό Ελέγχου Χρόνου «Λειβαδιά» και την ειδική «Τζιμέικα» και παρενέβησαν έγκαιρα σβήνοντας την φωτιά στο Ford Escort των άτυχων Μητρόπουλου & Γεωργίου. Συνέχεια με την ειδική των 30 χιλιομέτρων που πέρναγε από Μόδι, Καλλίδρομο, Μενδενίτσα & Ανάβρα και μετά Θερμοπύλες & Σταθμός Ελέγχου Χρόνου στο Λιανοκλάδι.

13:30 και ανάβαση Μοσχοκαρυάς, ειδική Μακρυρράχης και Σμόκοβο. Εδώ τα σύννεφα άρχισαν να πυκνώνουν και οι βροχή δυσκόλεψε το έργο των πληρωμάτων. Ένα κλαταρισμένο ελαστικό έβγαλε εκτός διεκδίκησης της νίκης τους περυσινούς νικητές Βασιλόπουλο & Σταθάκο. Μετά από μία μακρυά αλλά γρήγορη liaison, άφιξη στα Μετέωρα, που ξύπνησαν μνήμες του παρελθόντος.

H βροχή και o ήλιος εναλλάσονταν στην διαδρομή Βλαχάβα, Σκεπάρι, Γάβρος, Μύκανη & Καστράκι. Aφιξη στην Καλαμπάκα και διανυκτέρευση. Οι “Huffy”-Σταυρόπουλος/Δεμερτζής/VW GOLF Gti είχαν πάρει κεφάλι και φαινόταν ότι θα μονομαχήσουν για το podium με τους Καλογερά/Μουστάκα/Peugeot 205 και τους Κονταράτο/Ιατρίδη/ VW Golf GTi MK2. Από πίσω όμως καραδοκούσαν πολλοί διώκτες με διαφορές ελαχίστων δευτερολέπτων.

09:00 Κυριακή 3/4 και επανεκκίνηση με ήλιο υπό την σκιά των Μετεώρων. Τρίκαλα και μετά με ελαφρά βροχή οι ειδικές «Πύργος Ιθώμης» & «Μητρόπολη» που δυσκόλεψαν κάποια πληρώματα και οδήγησαν πρωτοπόρους σε λάθη. Auto Start στον Κέδρο και κατεύθυνση προς το «ακροπολικό» Αηδονοχώρι και τον μυθικό Ταρζάν. Εδώ οι συνθήκες είχαν αγριέψει πολύ, τα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους και συνόδεψαν τα πληρώματα στην κατάβαση του σχεδόν μέχρι το Παλαιόκαστρο.

Μέχρι εδώ προηγούνταν οι Καλογεράς/Μουστάκας/Peugeot 205, δεύτεροι οι Τζιλάβης/Δημόπουλος/Peugeot 205 και τρίτοι οι Γεωργοσόπουλος/Κοντοπός/VW Golf GTi.

13:30 Σταθμός Ελέγχου Χρόνου με λιακάδα στον Άγιο Γεώργιο Τυμφρηστού και συνέχεια για Μπράλο, Οινοχώρι και το πάντα απαιτητικό Χάνι Ζαγκανά. Πολύδροσος και ειδικές «rollercoaster” Σουβάλα & Δαδί που έκριναν τον αγώνα στα τελευταία check point και έφεραν λίγο μετά τις 4:15 μμ τους μονομάχους στην φιλόξενη και ηλιόλουστη Αμφίκλεια. Λίγο μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου έγινε η απονομή των επάθλων παρουσία της δημάρχου Αμφίκλειας-Ελάτειας και μελών του δημοτικού συμβουλίου. Τα κορίτσια της ΕΚΟ ομόρφυναν την απονομή με την παρουσία τους.

Οι Γεωργοσόπουλος/Κοντοπός/VW Golf GTi απέφυγαν τα λάθη, ροκάνισαν την διαφορά και κατέκτησαν την πρώτη θέση. Δεύτεροι Γενικής Κατάταξης οι Τζιλάβης/Δημόπουλος/Peugeot 205 και τρίτοι οι Καλογεράς/Μουστάκας/Peugeot 205.

Στην κατηγορία GT – Youngtimer νίκησαν οι Μελανίτης/Πιταράκης/Ford Escort RS2000, με δεύτερους τους Ιωάννου/Τσουχλαράκη/Peugeot 106 Rallye και τρίτους τους Τσότρα/ ικολαίδη/Rover Mini Cooper.

Στην Touring Trophy νίκησαν οι Λαγάκης /Τσαλίκης/Subaru Legacy, με δεύτερους τους Τρίκαρδο/Γεωργικοπούλου/ Porsche 944 και τρίτους τους Κυρανά/Βαρβαρέσσο/Citroen DS.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα & οι νικητές των κατηγοριών είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα www.sisa.gr 

Ήταν ένα ράλλυ που πραγματικά πέρασε από τις τέσσερεις εποχές του Vivaldi, όπως είπε και μία φίλη αγωνιζόμενη. Ήλιος, συννεφιά, βροχή, χιόνι και στο τέλος πάλι ήλιος. Το Ράλλυ πέρασε ξανά μέσα από τα χωριά, ξεχασμένοι δρόμοι & βουνά γέμισαν με ιστορικά αυτοκίνητα, στα φαράγγια αντηλάλησαν πάλι οι εξατμίσεις και προπάντων ζωντάνεψαν μαγικές εικόνες του παρελθόντος στα Μετέωρα.

Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τον μεγάλο χορηγό ΕΚΟ, τον Δήμο Καλαμπάκας και τον Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας για τη φιλοξενία, το ΙΚΤΕΟ «ΚΟΜΒΟΣ», την Regularity Master & την Anube Sport για την καταγραφή και έκδοση αποτελεσμάτων, την Ελληνική Αστυνομία, την Αγωνιστική Λέσχη Φίλων Λειβαδιάς, τους 4T και όλους τους χορηγούς επικοινωνίας , τις λέσχες, τις ομάδες & όλους τους αγωνιζόμενους που συμμείχαν, καθώς και όλα τα στελέχη της οργάνωσης που μόχθησαν να ολοκληρωθεί με επιτυχία αυτός ο αγώνας.

Συγχαρητήρια Γιάννη και Νίκο. Για μια ακόμη φορά μας κάνατε υπερήφανους!

Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα κυανόλευκα νέα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Ακολουθήστε το lamiara.gr στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram για να μαθαίνετε σε χρόνο dt όλα τα νέα.

Περισσότερα

STAY SOCIAL – STAY LAMIARA.GR

homadamou

Δημοφιλή